Subject: Re: Vastus päringule
From: "Tarmo Gede" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 11:36:59 +0300

Tere

Tänan vastuse eest.

Plekimõlkimistega õnnetusi juhtub sellel ristmikul vähemalt kord kahe kuu
jooksul kuna reageerida suutvad autojuhid ei suuda õnnetusi ära hoida.
Samas pole sarnaseid õnnetusi kahel eelneval ristmikul, kuna neil on
piisavalt hea nähtavus kõigil ristmiku ületajatel.

Ilmselgelt on lubatud piirkiirus 70 km/h selle väga tiheda liiklusega
ristmiku piirkonnas liiga suur. Tõepoolest, reageerida jõuab aga õnnetusi
ära hoida mitte. Seega ei ole tegu hea nähtavusega vaid piiratud
nähtavusega teega.

Seetõttu on hädavajalik ka piirkiiruse alandamine nagu seda on tehtud
sirgel ja hea nähtavusega
<https://www.google.com/maps/@59.3780061,24.8454342,3a,75y,325.92h,70.33t/
data=!3m7!1e1!3m5!1sa_fd_WdnbbWKaFbNacBCjg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpix
els-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3Da_fd_WdnbbWKaFbNacBCjg%2
6cb_client%3Dmaps_sv.share%26w%3D900%26h%3D600%26yaw%3D325.9223973703659%2
6pitch%3D19.671888465712%26thumbfov%3D90!7i16384!8i8192?coh=205410&entry=t
tu> Järve teel 80m enne Järve tee ja Graniidi tee tiheda liiklusega
ristmikku
<https://www.google.com/maps/@59.3780061,24.8454342,3a,75y,325.92h,70.33t/
data=!3m7!1e1!3m5!1sa_fd_WdnbbWKaFbNacBCjg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpix
els-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3Da_fd_WdnbbWKaFbNacBCjg%2
6cb_client%3Dmaps_sv.share%26w%3D900%26h%3D600%26yaw%3D325.9223973703659%2
6pitch%3D19.671888465712%26thumbfov%3D90!7i16384!8i8192?coh=205410&entry=t
tu>  Assaku naabruses. Sobilik on ka olemasolevale ristmikule
ohutussaarekese ehitamine.

Lugupidamisega,
Tarmo Gede
  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 13, 2024 10:15
To: Tarmo Gede <[email-masked]>
Subject: Vastus päringule

Tere

Täname pöördumise ja ettepaneku eest. Ülekäigukoha liigutamine 70 meetrit
ristmikust Jüri asula poole võib muuta teeületamise jalakäija jaoks hoopis
ohtlikumaks. Praeguses olukorras jõuavad sõidukid tõusust üles ja
ülekäiguni jääb piisav distants reageerimiseks. Ülekäigu liigutamisega
jääb jalakäija otse tõusu taha ega ole sõidukijuhi jaoks piisavalt
varakult nähtav. Madalamast piirkiirusest ei peetaks sellisel teelõigul
kinni, kuna see oleks autojuhtide seisukohast põhjendamatu. Tegemist on
sirge ja hea nähtavusega teega, kus kergliiklustee on sõiduteest
eraldatud.

Lugupidamisega

<file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_imag
e001.jpg> Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

[CAUTION! HOIATUS!] This email originated from outside of Hekotek. DO NOT
CLICK links or attachments unless you recognize the sender and know the
content is safe. Saatja on väljaspoolt Hekoteki. Ole väga ettevaatlik
linkidele klikkimisel ja manuste avamisel!